Verzending en levering:

Bij Star Computers kunt u zelf kiezen hoe u uw bestelling betaald. De meest gebruikte methode is direct online betalen (met iDEAL of Payal/creditcard), waardoor wij uw bestelling ook direct kunnen verzenden.


Bij uw bestelling kunt u kiezen uit verschillende verzendopties. U kunt bij ons 24 uur per dag bestellen.

Alle bestellingen die vóór 17:00 uur besteld en betaald zijn worden indien voorradig de volgende dag geleverd.

Alle zendingen worden met PostNL verzonden. PostNL levert ook op zaterdag! Dit geldt niet voor rembourszendingen.
 

Orderstatus:

Star Computers informeert u over het verloop en de actuele status van uw bestelling. U ontvangt een aantal e-mails van ons:

  • Een bevestiging van het plaatsen van uw bestelling
  • Bij vooruitbetaling: een prijsopgave met referentie voor het overschrijven van het aankoopbedrag
  • Een bevestiging wanneer uw bestelling bij ons in behandeling is genomen
  • Een bevestiging wanneer uw bestelling is overgedragen aan de transporteur, met uw Track & Trace link.

De Track & Trace link verwijst u direct door naar de website van Post NL zodat u de actuele verzendstatus kunt zien.


Bestelling Wijzigen:

Geef zo snel mogelijk de door u gewenste veranderingen telefonisch door of stuur een email naar info@starcomputers.nl. Geef daarbij in elk geval uw ordernummer of internetbestelcode op zodat wij de verandering voor u kunnen verwerken.

 

Let u op het volgende:

  • In het geval dat de nieuwe prijs lager is wordt bij een vooruit, iDeal of creditcard betaling het verschil na uitlevering van uw bestelling teruggestort.
    Mocht de prijs hoger uitvallen kunt het verschil overmaken naar: NL69 ABNA 0488 8566 20 met uw ordernummer als referentie. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij tot uitlevering over gaan.
  • Een wijziging of annulering is enkel mogelijk, als de bestelde producten nog niet verpakt of verzonden zijn.
    Van de annulering en de daaropvolgende terugstorting, krijgt u van ons een e-mail.

 

Aflevermoment gemist?

Zoals eerder aangegeven, krijgt u van ons bericht zodra uw bestelling verzonden is.
Mocht u op de dag van aflevering onverhoopt de postbode hebben gemist en daardoor uw bestelling niet hebben ontvangen, geen probleem. De postbode laat een briefje achter met daarop de datum dat zij het opnieuw proberen. Bent u ook dan niet thuis, dan wordt uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht, waar u het binnen twee weken zelf kunt afhalen.